Úvodní stránka / Nákupní řád

Nákupní řád

1.1. Jak nakupovat

Nakupování v našem internetovém obchodě je velmi snadné a přináší celou řadu výhod:

  • nabídka obsahuje i zboží běžně nedostupné v klasické obchodní síti
  • pohodlné objednávání z domova 24 denně 7 dní v týdnu 365 dní v roce
  • žádné shánění zboží, šetříte drahocenný čas, a také nemáte problém s parkováním
  • záruka kvality dodávaného zboží

Velmi nás zajímají názory a podněty k fungování našeho obchodu. Proto přivítáme jakýkoliv názor - pište na tento email: obchod@ellinor.cz.

Zboží je přehledně roztříděno do různých kategorií. Základní kategorie jsou vždy k dispozici v levém menu. Po kliknutí na zvolenou kategorii se zobrazí zboží uvedené ve všech existujících podřízených kategoriích a současně se objeví nabídka těchto podkategorií, jejichž procházením lze výběr položek zúžit až na úrověň nejnižší kategorie. Takto můžete snadno procházet buď všechny produkty obsažené v nadřízené kategorii, anebo se kliknutím na podkategorii dostat na užší výběr zboží dle vašeho zájmu. K dispozici máte také podrobné vyhledávání, které Vám usnadní nalezení požadované položky podle řady kritérií.

Obsah hlavního okna představuje přehled zboží dané kategorie rozčleněné na několik stran (dle množství položek v kategorii). Naší snahou je postupně naší nabídku doplňovat a rozšiřovat jednak o další zboží, jednak o další informace o jednotlivých výrobcích tak, aby zákazník měl dostatečné množství informací potřebných pro realizaci nákupu.

Informace o jednotlivých položkách jsou poskytovány ve dvou úrovních - náhled a detail. Náhled je určen pro snadnější a rychlejší orientaci v nabídce, naopak detail slouží pro získání více informací o zboží. Na detail je možné přejít kliknutím na tlačítko DETAIL.

Zboží lze objednat kliknutím na tlačítko DO KOŠÍKU, čímž dojde k vložení zvolené položky do nákupního košíku. Stejným způsobem vybíráte a ukládáte do košíku další položky. Košík si pamatuje všechny vložené položky po dobu prohlížení našeho obchodu.

Množství položek v košíku lze upravit dle požadavku. Pro zapsání změn je třeba stisknout tlačítko Přepočítat.

Jakmile máte košík naplněn vším, co chcete objednat, nabízíme vám dva způsoby, jak v našem obchodě nakupovat. Pokud nejste příznivci registrací, můžete v košíku rovnou kliknout na tlačítko NÁSLEDUJÍCÍ. Pokud nechcete opakovaně vyplňovat přihlašovací údaje a chcete využívat řady současných a připravovaných funkcí našeho obchodu, které jsou z technických důvodů možné jen pro registrované zákazníky, proveďte nejdříve registraci. Jakmile se buď při procesu registrace, nebo při objednávce bez registrace dostanete na stránku, kde je třeba vyplnit kontaktní údaje, proveďte to prosím s největší pozorností a včetně diakritiky (háčků a čárek) a včetně vlkých písmen tak, jak je to běžné.

V objednávce si můžete zvolit způsob platby a dopravy. Pokud Vaše objednávka bude nad 3.000 Kč včetně DPH, objeví se u položek dopravného nula. Kliknete-li v objednávce na tlačítko OBJEDNAT, objednávku odešlete do našeho systému a zobrazí se podrobné informace o následujícím postupu a číslo Vaší objednávky. Poznačte si číslo objednávky pro případnou komunikaci s našimi pracovníky. Objednávku si můžete také vytisknout. Po přijetí Vaší objednávky Vám přijde potvrzující email na Vámi uvedenou emailovou adresu. Proto vyplnění emailové adresy věnujte dostatečnou pozornost. Pokud i tak potvrzeni objednavky neobdržíte, kontaktujte nás telefonicky v pracovních dnech na čísle +420 774 457 584

Zboží můžete také objednat telefonicky na čísle +420 774 457 584. Objednávku je možné učinit i písemně formou dopisu. Kupující může svou objednávku vzít zpět (stornovat) nejpozději do dvou hodin po učinění objednávky e-mailem na adresu obchod@ellinor.cz , v předmětu emailu musí být uvedeno slovo STORNO. Pokud kupující již za objednané zboží zaplatil a objednávku ve lhůtě 2 hodin řádně stornoval, bude mu zaplacená kupní cena vrácena - odeslána do 5 pracovních dnů zpět, a to poštovní poukázkou nebo bezhotovostním převodem (dle přání zákazníka). Pokud kupující stornuje objednávku později, než ve shora uvedené lhůtě 2 hodin, bude prodávají akceptovat takové storno pouze po předchozí dohodě s kupujícím a k akceptaci se předem nezavazuje.

Nahoru

1.2. Platební podmínky

Našim zákazníkům nabízíme tři nejrozšířenější způsoby úhrady zboží:

  • A) Zboží může být zasláno na dobírku - je zaplaceno při převzetí na Poště nebo kurýrní službě
  • B) Zboží je možné platit převodem na účet provozovatele předem - po připsání platby na účet Ellinor s.r.o., bude zboží odesláno zákazníkovi v běžných dodacích lhůtách. Výhodou platby předem je nižší platba za dopravné. Číslo účtu a variabilní symbol je uveden na objednávce, kterou doporučujeme před odesláním vytisknout.
  • C) Je-li zboží zasláno zákazníkovi před připsáním částky na účet (platí hlavně pro velkoodběratele a lektory) je splatnost faktury 14 dní. V případě nedodržení termínu splatnosti uvedeného na faktuře bude účtován úrok ve výši 0,1% z dlužné částky za každý den z prodlení.

Veškeré ceny uvedené v našem ceníku jsou smluvní a konečné a jsou uvedeny včetně DPH.

Provozovatel obchodu je plátcem DPH. Kromě zboží - rostlinné oleje, kde je DPH 15% - je u ostatních položek uplatněna sazba DPH 21%. Stránky eShopu umožňují zobrazení cen s DPH (výchozí volba) pomocí odkazu nad položkami v náhledu) nebo bez DPH.

V případě, že zákazník neodebere objednané zboží (objednávka učiněná přes e-shop, ale i objednávka telefonická), vyhrazuje si provozovatel nárok na storno manipulační poplatek 300 Kč.

Nahoru

1.3. Dodací podmínky

V naší nabídce je zboží od mnoha různých dodavatelů, z čehož plynou různé dodací lhůty. Naší snahou je neprotahovat dodávky objednaného zboží. Zboží standardně odesíláme od 2 pracovních dnů do tří týdnů po obdržení objednávky. V případě, že nebude možné vyřídit objednávku v uvedených termínech, budeme zákazníka kontaktovat a dohodneme se na dalším postupu v daném obchodním případě pokud možno ke spokojenosti zákazníka.

Objednávky primárně vyřizujeme kompletně, v případě individuální dohody mezi zákazníkem a Ellinor, s.r.o. lze postupovat i jinak.

Nahoru

1.4. Dopravné

K ceně zboží je připočtena cena za dopravné dle následujícího schématu:

 Pro platbu převodem na účet Ellinor, s.r.o.   Spediční firma (PPL, …)
(do 24 hodin od odeslání zboží) 
110 Kč 
   Česká pošta (standartní balík)
(do 24 hodin od odeslání zboží) 
120 Kč 
   Osobní odběr 0 Kč 
 Pro platbu dobírkou:   Spediční firma (PPL, …)
(do 24 hodin od odeslání zboží) 
140 Kč 
   Česká pošta (standartní balík)
(do 24 hodin od odeslání zboží) 
150 Kč 
 Platba v hotovosti:   Osobní odběr  0 Kč 

Toto je platné pouze na území České republiky. Do zahraničí se zasílá pouze prostřednictvím České pošty a poštovné bude účtováno dle tarifů České pošty

Při objednávce zboží nad 3000 Kč nebude dopravné ani dobírkovné účtováno a předpokládá se doprava PPL, pokud zákazník v objednávce neuvede jinak. Přeprava PPL je bez ohledu na cenu objednávky automaticky zvolena v případě rozměrnějších zásilek a balíků nad 30 kg.

Nahoru

1.5. Reklamační řád

Zákazník je povinen před převzetím zboží od dopravce zkontrolovat, zda zásilka není zjevně poškozena dopravou. V případě poškození zásilky je zákazník povinen následně zkontrolovat obsah zásilky a zjistit, zda zboží uvnitř zásilky není dopravou poškozeno. O takovém poškození je kupující povinen nejpozději do 2 pracovních dní informovat dopravce i prodávajícího telefonicky na číslo +420 774 457 584, nebo emailem: obchod@ellinor.cz. Na pozdější reklamace, způsobené přepravou, nelze brát zřetel. Za poškození zboží vzniklé jeho dopravou nese odpovědnost přepravce.

Záruční doba prodávaného zboží je 12 měsíců (pokud není uvedeno jinak, např. expirace výrobku) a začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem.

Obsahuje-li zásilka záruční list dodávaný výrobcem, prosím pošlete nám jej na naši poštovní adresu k potvrzení. Záruční list nelze potvrzovat předem z důvodu možnosti vrátit zboží v zákonné 14denní lhůtě.

V případě reklamace zboží prosím postupujte následujícím způsobem:

Zákazník je oprávněn uplatnit nárok z garance prodávajícímu písemně na adresu provozovny:

Ellinor s.r.o., Šejbalové 888/8, 152 00 Praha 5

nebo na

e-mail: obchod@ellinor.cz (do předmětu zprávy uveďte REKLAMACE),

to vše bez zbytečného odkladu.

Popis reklamace musí obsahovat tyto náležitosti:

  • označení reklamovaného zboží
  • důvod reklamace
  • termín nákupu

Zákazník je povinen spolu s vadným výrobkem předložit doklad o zaplacení (fakturu, prodejku), event. záruční list. Kupující je povinen dále při reklamaci předložit vadnou věc čistou, v případě zaslání věci k reklamaci poštou nebo spediční firmou je třeba zboží dostatečným způsobem zabalit a zajistit proti poškození - pro tyto účely doporučujeme uschování originálního obalu (není podmínkou pro přijetí reklamace).

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.

V případě zjištění neopravitelné výrobní vady bude zboží vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného.

Rozpor s kupní smlouvou

Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.

Nestanoví-li zákon jinak, shodou s kupní smlouvou podle odstavce 1 se dále rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. U potravin musí být vyznačeno datum minimální trvanlivosti, a jde-li o potraviny podléhající rychlé zkáze, datum použitelnosti. Připouští-li to povaha věci, má kupující právo, aby byla věc před ním překontrolována nebo aby její činnost mu byla předvedena.

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi zpět na jeho náklady.

Nahoru

1.6. Vrácení zboží

Pokud se zakoupeným zbožím z našeho obchodu nejste spokojeni, můžete toto zboží vrátit, nejpozději však do 14 dnů od jeho doručení. Zboží bude prodávajícím po předchozí dohodě se zákazníkem a po doručení takového zboží (na adresu provozovatele) přijato. Zboží musí být vráceno nepoškozené, kompletní a s dokladem o koupi.

Po vrácení zboží bude zákazníkovi vrácena cena zboží (do ceny zboží se nezapočítává dopravné), a to bezodkladně, nejpozději však do zákonných 30 dnů ode dne přijetí vráceného zboží. O úmyslu vrátit zboží zakoupené v našem obchodě nás prosím informujte telefonem +420 774 457 584.

Nahoru

1.7. Ochrana osobních dat

Firma Ellinor s.r.o. se jako provozovatel internetového obchodu s přírodní herbální kosmetikou tímto prohlašuje a zavazuje se, že svěřená osobní data nebude bez souhlasu vlastníka těchto dat jakkoliv poskytovat třetí osobě a nepoužije svěřená osobní data ke komerční nabídce nesouvisející s propagací internetového obchodu Ellinor, s.r.o.. Současně se zavazuje k tomu, že na přání zákazníka i bez udání důvodu kdykoliv jeho osobní data vymaže ze své databáze.


Ellinor s.r.o.
Šejbalové 888/8
152 00 Praha 5

Nahoru

1.8. Slevy

Speciální slevy pro členy KLUBU Ellinor

  • Nakupování za zvýhodněných podmínek - např. při registraci automaticky získáváte slevu 2%
  • Při odběru nad 3.000 Kč získáváte další slevu 1%
  • Při odběru nad 5.000 Kč získáváte další slevu 2%
  • Při odběru nad 7.000 Kč získáváte další slevu 3%
  • Poštovné při nákupu nad 3.000 Kč zdarma

Přihlášený uživatel

Nejste-li dosud registrovaným uživatelem, můžete se zaregistrovat zde.

Mgr. Jana Hašplová

ellinor.cz

Mgr. Jana Hašplová vystudovala pedagogiku a institut aromaterapie. Je autorkou receptur jemných aromakompozic pro firmu Ellinor orientovaných na péči o celou rodinu. Zabývá se čínskou medicínou, fytoterapií a jinými harmonizačními technikami zaměřenými na rodinnou terapii. Je zakladatelkou a ředitelkou Školy vědomého rodičovství a lektorkou mezinárodní společnosti masáží dětí a kojenců IAIM. Masážím dětí se věnuje již od roku 1993. Je autorkou knihy a výukového DVD Masáže dětí a kojenců. Spolupracuje s institucemi pečujícími o zdravotně postižené děti.

ellinor.cz

Spolehlivá firma 2017

Provozováno na systému nxSHOP - řešení pro internetový obchod | Vyrobil: nexum Trilog

TOPlist